I onsdags var jag och klassen i Varberg .


De var spännande att vara i Varberg .
Jag var där med klassen vi åkte Tåg dit på morgonen när vi kom dit gick vi in i en kyrka den var stor man fick lägga i 3 
Kronor för att köpa ljus inne i kyrkan .
Man kunde tända ett Ljus i en ljus ring .
För dem som hade gått bort .
Man fick tänka på dem Med jag tänkte på morfar som Gick bort 2007 .
Några stycken i klassen satt och gjorde 
En bön Sen Gick vi lite på torget i Varberg och kollade .
Jag och några i klassen köpte glass .
Vid elva tiden åt jag och klassen på 
En restaurang jag åt Lasagne de var gott när vi var klara kollade vi Varbergs fästning och Varbergs museum .
På museet köpte  jag en snygg Mugg .
Det Var en mysig dag när vi var på Museet kollade jag på Bockstensmannen han såg hård Ut .
Vi tog tåget till Halmstad  Tjugo i 3
Restaurangen heter Blå dörren .
De var trevlig personal . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0