Jag vill att de ska bli 23 juni .


Jag har haft en mysig helg .
I fredags var jag inte i skolan för att -
Jag skulle prov testa en dag på -
Sommarjobbet de var jätte kul .
Jag börjar 15 juni jag börjar 7 på morgonen till tolv en dag skulle jag -
Jobba till eftermiddagen för att jag ska 
Spela bingo med dem gamla .
De ser jag fram emot .
Jag ska säga till personalen att jag måste få Ledigt 23 juni eftersom jag Ska 
På konsert den dagen jag ska Se One Direction The Fooo är förband .
De var den bästa Nyheten jag hörde .
The Fooo är mitt bästa band .
De är One Direction Också .
I helgen var jag hos min kille i fredags gick jag och Joy till hans föräldrar -
Och åt mat där vi grillade efter maten 
Badade jag och Joy i bubbelpoolen .
De var jätte mysigt när vi hade badat 
Tog vi på oss kläder sen kollade jag och Joy Engla och Veronica på Lets Dance 
Englas pappa Stefan skötte grillen 
Innan vi skulle äta .
Jag och Joy gick hem efter Lets Dance .
Var slut  igår hade vi fredagsmys .
Jag räknar ner dagarna till 23 juni .
Längtar jätte Mycket . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0