Igår var jag på 40 års fest .

De har varit skönt med en långhelg .
Imorgon ska jag till skolan  .
Nästa fredag ska  jag och klassen springa Göteborgsvarvet denna  -
Gången ska jag inte stanna .
Jag ska springa i lugn takt .
I förrgår var jag och Pappa i Halmstad .
Vi åt lunch på Lotus vi shoppade med .
De var jag som shoppade mest .
Jag köpte en tröja den var grå .
På tröjan stod det what ? Den var så Snygg den köpte jag  jag blev nöjd .
Jag köpte också långa randiga byxor .
Igår på kvällen var jag och mamma 
Och  min bror Victor och Mikael på 40 års fest de var jätte mysigt .
Jag köpte Tröjan what på Lager157 .
Byxorna är köpta på Torget i Halmstad 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0