Är så taggad till 23 juni .


Jag är stort fan av one Direction .
Zayn har hoppat av One Direction 
Nu är dem bara fyra stycken kvar i bandet Jag tycker alla Killarna är snygga i bandet dem har en jätte bra röst de ska bli jätte kul att sommar jobba denna sommaren jag Ska  sommar jobba på ett äldreboende .
Idag hade jag och klassen hinderbana på gympan de var roligt jag och klassen ska springa Göteborgs varvet 22 maj de ser jag fram emot vi ska öva på Kondition på Torsdag på idrotten .
Idag på Teatern kollade jag och några stycken på en föreställning den heter En del tysta tror jag den var jätte bra men lite läskig vi planerade lite om nästa års 
Pjäs . 
Ha en bra kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0