våxtorpsmarknad :)

hejsan idag har vi ätit frulle  bulle som pappa brukar kalla det illa  fall men när det är skolavslutning ja och sen efter  det så ska jag till våxtorps  marknad  jag ska fråga julia  min granne om hon vill  följa med dit .
hoppas  hon kan för sina föräldrar  och senare på dagen så kanske jag ska gå ut  lite o röra på mig känner jag .
bara  berätta  att efter  sommaelovet då när skolan börjar så fyller jag år kul va blir man fjorton .
najs  jag ville ju till jönköping   och träffa  farmor  o farfar men det vore faktiskt kul och kunná gå på marknaden . med henne  för jag vill så gärna köpa  en keps en sån som min bror har gillar liksom och gå dit  .
för det  är varje  år men ska  logga ut nu saknar våra  kusiner stina o cajsa  carl o hanna :) speciellt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0