kanske inte så bra dag :(

hej  hej  det  blev inte sån lyckad dag för att  jag gick för tidigt till gympan  kollade fel på tiden kände mig rätt klantig jag skulle stannat kvar där jag brukar vara det  var då i skolan  som sakt  och  gunnel och susanne dom undrade  var jag va  de  trodde att jag hade gått hem lättlurade  hahaha och   annars har dagen gått bra tycker jag  12 juni  gäller det   ska bli  skoj    hoppas det kommer gå bra jag  säger alltid  det  man   brukar bli spänd hur veckan kommer  gå ja  också har man då  prov i so om lag och rätt  det kommer jag säkert klara .
jag är  ledig inte denna fredag  men nästa  igen är jag   men  aja  jag har funderat på att börja på  fotboll men ska spela pingis  ett tag till  .  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0