varit på liseberg igår riktigt kul var det

Hej hej  alla glada människor jag  är glad  är verkligen på topp idag  känner  man ju  igår   på  morgonen
Så  körde  jag mamma victor anne till liseberg fast  vi stannade  och fikade någonstans
Det  var några  andra  också som vi åkte karuseller med  om heter  sebbe  lovisa  annika 
Tobbe  elias  de var bara dom så är det  längtar  tills  jag och pappa  ska åka  o campa  i sommar 
De  blir  dom fem dagarna  vi varit  i jönköping  sen sticker man dit idag  chattade  jag  med stina  min
Kusin  hon  frågade  om hela familjen  kommer upp  till  midsommar  brukar alltid vara  vid  skagen
Äta  god   mat  o sånt  och sjunga  små grodorna  men ska dra nu ses   
  



ps  Eller nej det va  inget  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0