Hellu nu är jag hemma jag älskar laholm :DD :)

Hej hej  i  veckan så har vi varit  i jönköping typiskt att jag aldrig hann sova över med min kusin  men  det inget
I  och för sig  jag var ju ändå med christian och charlie och susanne  o cajsa  ute med  båten  innan de var  jag o
Pappa  på skara sommarland åkte mycket karuseller  ja och  köpte  en nyckelring där man kunde  köpa sitt 
Foto  när man hade åkt  en så härlig karusell tyckte  jag om exakt 2 månader fyller jag år 
  Men måste gå nu  ses 

Ha det jätte bra  :) :)  gott  folk  stina snälla läs detta


Kommentarer
Postat av: fråga på msn ?

:O älskar laholm!?

är du knäpp? -.-

kan älskar nt laholm -.-

laholm är seegt , de är en håla ,

och bara en massa blattar som ska slå ihjäl mig :P

2011-07-02 @ 23:53:57
Postat av: vilma

Asså jag älskar inte Laholm men jag trivs här aha me ingen slår ihjäl mig i alla fall :D

2011-10-14 @ 18:39:38
URL: http://vilmawestrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0