3 skoldagar kvar :) jippie

hej  snyggingar  vad tråkiga  nästan alla  är som inte kommenterar ´men aja  vi  har fullt upp  hela  veckan
För  att  på  fredag  så ska jag mamma  och  victor  gå till  åsa  söderström så det ska bli najs  :)
Tycker jag  och  på söndagen så ska jag och nio stycken   åka till liseberg  så det ser  jag verkligen fram 
Emot och de jag åker där är höjdskräcken  uppskjutet  atmosfear  balder   lisebergsbanan 
Och   många mer  idag har  jag och mamma vi  åkte o letade efter min bikini  hittade den till slut 
Den   var vid simhallen imorgon har  inte  vi  några lektioner  eller jo  på eftermiddagen 
Innan alla får gå hem  ska logga ut ses    




ps   . ni får  ha det så bra  ni tycker väl  om mig  ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0