27/9 september

hej idag vaknade jag 7 pappa väckte mig sen gick jag ner och åt frukost  myste lite med sigge .
när jag var klar med det tog jag på mig mina kläder  denna veckan ska jag vara hoss mamma .
idag hade vi gympa hela klassen för att vi skulle blli varma så började vi med rysk brändboll.
och handboll det var jätte tråkigt med det på onsdag ska jag till pingisen .
det ser man fram emot med min granne julia hon går också bordtennis .
ikväll ska bara jag kolla på idol det programmet är faktiskt bra .
vet någon hur man lägger till låtar snälla jag vill veta .
jag måste nog gå snart  nästa år går jag i åttan .

kontakta mig : [email protected]  :)  :)  :)

Kommentarer
Postat av: N

ohh bordtennis låter roligt =)

2010-09-27 @ 16:50:50
URL: http://niris.blogg.se/
Postat av: N

oO aldrig hört talas om rysk bränboll...

2010-10-01 @ 15:23:55
URL: http://niris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0