19 augusti 2010

hej idag sov vi över hoss pappa jag var jätte hungrig på morgonen så victor ville inte äta då men efter en liten stund kom han upp . det vi åt var varm choklad bergis som lasse. pappa brukar kalla det  igår kollade jag på tv med min  undebara hund den är så fin . tycker jag  och sötast såklart ibland spelar jag spel på faceboom det är happy auqvarium och happy pets . så det är dom spelen jag spelar mest vart enda dag det är skoj o roligt dom skolor jag har gått på är humlan dagis nyckelpigan blåkulla skolan parkskolan och nu går jag på lagaholmskolan vet ni när jag följde med pappa när han skulle rösta då såg jag min gamla fröken hon heter maria men jag kom inte ihåg efternamnet på henne imorgon då ska jag till skolan onsdag ska man till pingisen det ska bli jätte roligt . men nu måste jag gå ses :) :)  // vilma w

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos!

2010-09-23 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0