21/8

hejsan  har precis varit på kalas  på måndag är det skola men jag tror det ändå det kommer gå bra och efter skolan ska jag till pappa  för den veckan är vi hoss lasse vi åt frukost hoss annika lovisa elias va var där för fira att hon fyller år på tisdag vaknade runt 10 idag  ni får gärna kommentera  jur lägger man upp dagens outfit ikväll hoppas jag att vi ska äta en god mat först såg jag att min kusin cajsa skaffade en blogg sen gjorde stina en dag ville jag hålla på med det här fast pappa tjatade på mig men till när farmor och farfar var hoss oss på kvällen då satt jag vid datan o tänkte såå då skaffade jag en jag om ni undrar hur många datorer jag har så har jag en hosd mamma och en hoss lasse måste fixa lite grejer ses / vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0